0

השאירו פרטים ואנו נחזור אליכם

מדיניות ביטולים

ביטול עסקה

  1. ביטול עסקה ייעשה על ידי הצרכן תוך 14 ימים מקבלת המוצר, או מסמך הגילוי, לפי המאוחר ביניהם.
  2. הודעה על הביטול תימסר לחברה מאת הצרכן בעל פה או בכתב, באחד מהאמצעים הבאים: בטלפון, במקום העסק, בפקס, בדוא"ל, בדואר או בקישור הייעודי לביטול העסקה הממוקם בעמוד הראשי של האתר.
  3. בעת ביטול עסקה שלא עקב פגם או אי התאמה, בשל אי אספקת המוצר במועד שנקבע, או כל הפרה אחרת של החוזה, כספו של הצרכן יושב לו תוך 14 ימים מקבלת הודעת הביטול, בניכוי דמי ביטול בשיעור 5% או 100 ש"ח לפי הנמוך ביניהם. המוצר יוחזר לחברה על חשבון הצרכן.
  4. בעת ביטול עסקה עקב פגם או אי התאמה, או בשל אי אספקת המוצר במועד שנקבע, או כל הפרה אחרת של החוזה על ידי האתר, לא ייגבו דמי ביטול, כספו של הצרכן יושב לו תוך 14 ימים מקבלת הודעת הביטול. המוצר יוחזר לחברה על חשבון החברה.
  5. לחברה יש זכות לתבוע את הצרכן בשל ירידה בערך המוצר.
  6. החברה תמסור לצרכן עותק מהודעת ביטול החיוב שמסרה החברה לחברת האשראי.
  7. סייגים לזכות ביטול: לא ניתן לבטל רכישה של טובין פסידים, של מוצרים שיוצרו במיוחד עבור הצרכן וכן של מוצרים הניתנים להקלטה, העתקה ושכפול שהצרכן פתח את אריזתם המקורית.
  8. צרכן שהוא אדם עם מוגבלות, אזרח ותיק או עולה חדש, רשאי לבטל את העסקה בתוך ארבעה חודשים מיום עשיית העסקה, מיום קבלת הנכס או מיום קבלת המסמך גילוי לפי המאוחר, ובלבד שההתקשרות בעסקה כללה שיחה בין החברה לצרכן, ובכלל זה שיחה באמצעות תקשורת אלקטרונית. ביקש הצרכן לבטל את העסקה, רשאית החברה לדרוש מהצרכן להציג לפניה תעודה המוכיחה שהוא אדם עם מוגבלות, אזרח ותיק או עולה חדש, אך לא תדרוש ממנו הוכחה נוספת לשם מימוש זכות הביטול. הצרכן יציג לפני החברה אחד מהמסכים המפורטים בחוק.
קידום ובניית אתרים לעסקים קידום ובניית אתרים לעסקים